CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 7, 2008

SEMINGGU SEBELUM FINAL CAMP

seminggu selepas first camp,aku serta rakan2 akan menghadapi 1peristiwa yang tak dapat di lupakan seumur hidup kami,iaitu INCREDIBLE CAMP TASIK KENYIR......keletihan first camp masih terasa dalam diri aku,namun tugas sebagai pelajar harus aku menghadapi semua ni.....pagi aku ke kelas,petang kena pergi ke stor,lepas kat stor,aku kena pergi latihan bola pula,then pada malamnya ada meeting......memang ia 1 yang meletihkan aku yang sebagai student&pemain bola......persediaan untuk menghadapi final camp amat kami titikberatkan kerana ia melibatkan markah kami......so,persiapan yang kami buat amat rapi dari segala aspek......setiap tugas yang diberikan oleh ketua kami iaitu Azman,kami laksanakan dengan baik....dari segi barang2 peralatan yang hendak di bawa kami telah membuat cheklist,&semua barang berada dalam keedaan baik......selesai segala persiapan tersebut,kami mengadakan 1meeting khas sebelum tinnggal 1hari saja lagi untuk kami di kuarantinkan,seterusnya tasik kenyir.....ini adalah sebagai persiapan terakhir untuk kami........setelah semuanya dalam keadaan baik.....kami menanti hari esok,untuk di kuarantinkan,iaitu pada hari jumaat 15og0s.......

0 ulasan: