CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 7, 2008

CITER AKU TIME KENA KUARANTIN

pada jam 5petang aku serta rakan2 perlu ada kat stor sains sukan&rekreasi....namun begitu aku tiba lewat atas sebab aku perlu mengangkat barang yang disuruh oleh pak long....time tu aku dengan zul kena.....then aku sampai dalam kul 5.10petang macam tu,apa lagi aku ngan zul kna denda la....kami tak boleh join rakan2 yang lain membuat kerja mengangkat barang keluar dari stor...aku rasa tak seronok la tengok rakan2 lain buat keja,tapi aku duduk saja.....selang berapa minit lepas tu,datang pula seorang rakan kelaz aku iatu "burn",dia pun lewat macam aku dengan zul juga...kami di suruh stay dekat tempat yang camp commander kami tunjuk iaitu Encik Shahriman.....sejam kemudian,Encik Hisyam sampai,kami di tanya kenapa lewat,lalu kami memberi alasan masing2.....selepas tu kami pun pe lagi,kena denda la,kami kena buat asap untuk mengusir nyamuk yang begitu banyak di kawasan tu.....selepas kami selesai membuat asap tu,kami pun di arah oleh camp com kami untuk join rakan2 yang lain membuat kerja......masuk waktu maghrib,kami di suruh bersihkan diri,solat&makan.....setelah semua selesai,kami meneruskan kerja kami sampai ke malam.....malam tu kami dah boleh rehat sekejap,sebab esok pagi pukul 8pagi,kami dah nak kena gerak pergi ke tasik kenyir.....nasib baik la malam tu kumpulan aku iaitu kumpulan tioman kena sentri dari kul 1-2pagi je...so aku boleh la tido lama sikit,tak payah nak bangun,tido&bangun balik......lepas sentri,aku pun terus pergi tido sebab letih sangat......

0 ulasan: