CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 11, 2008

CTER AKU(ABSEILING)

salam ramadhan.....ri nie,ri khamis....aktiviti pertama aku untuk pagi ni adalah pergi ke kelas outdoor,sebab hari nie aku ada praktikal abseiling......dalam pukul 8.15pg,aku dah ada kat stor,aku ingat aku lewat sebab izwan gtaw kat aku kelas kul 8pg.....tp time aku sampai,rakan2 aku tengah bual2 lagi kat situ....aku tanya sebab apa,rupa2nya,diorang tengah tunggu Encik Sofwan sebab nak amik barang2 abseiling.....dalam pukul 8.45pg macam tu,baru semua barang dapat di ambil dan seterusnya kami bawa ke tempat untuk melakukan aktiviti abseiling....tempat tu dekat belakang swimming pool uitm(kawasan cerun bukit)....time sampai kat tempat tu,aku dengan rakan2 pun di bahagi kepada 3kumpulan......then,kami kena cari tempat sendiri.....kumpulan aku biasa la,mesti dapat tempat yang baik punya...group aku pun pe lagi,tak sabar2 nk buat la....kami pun pasangsendiri segala peralatan untuk melakukan aktiviti abseiling....mula2 tu risau jugak takut ada yang jatuh sampai bawah nanti....tapi hasil tunjuk ajar Encik Hisyam,&di bantu oleh,Encik Shawn.....Alhamdulilah segalanya berjalan lancar tanpa ada sebarang perkara yang tak di ingini.....seronok jugak tengok kengkawan aku buat....aku macam biasa la kalau tak second last,kira aku last la....hehe....masa aku nak buat je,aku mesti datang la perasaan takut sikit,giler la tak takut,tinggi tu....then yang aku kena buat plak cara "running down"or"australian style".....aku memang takut nak buat time tu,yela first time la katakan....namun,dengan skit keyakinan yang aku dapat dari tengok rakan2 aku yang lain buat,aku pun try.......semua dah siap di pasang,aku pun dah bersedia,apa lagi,aku lari je la.....Alhamdulilah aku selamat sampai kat bawah......fuh,lega aku....tapi pape pun,aktiviti ni memang best.......

0 ulasan: