CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 13, 2008

HAHAHA,AKU PUAS.

salam semua.....aku baru pas balik dari tengok games m.u vs liverpool....aku puas sangat sebab m.u kalah....hahaha....walaupun aku bukan peminat fanatik liverpool,tapi aku suka sangat bila tengok m.u kalah walau dengan team mana pun,janji dia kalah.....aku pun tak tau sebab apa aku tak suka sangat dengan team m.u ni,walaupun majoriti orang kat dunia ni sokong m.u......mungkin hati aku memang tak ley terima team m.u nie kot....hehehe.....pada penyokong m.u,aku harap korang semua buat2 la banyak bersabar ye,bulan2 pose tak elok marah2,kalah menang biasa la tu,adat perlawanan....hahaha....aku tau liga baru bermula,tapi jangan jadi itu 1alasan k.....ingat,pas ni team m.u nak jumpa team yang sedang meningkat naik&musuh tradisi dalam liga EPL iaitu chelsea,so stanby la k......SALAM RAMADHAN dari aku,pose jangan tak pose k.....

3 ulasan:

Zu@N_o9 said...

tggu mggu dpan maa..
kte brtemu bku dngan ruas..
kte tngok spa mnang..
m.u ttap m.u

funkiezpuppet said...

lamak beb... man u early season memang camni... tgk last2 camne??? lu tggu jer... man u xnak tunjuk taring lagi ma... hahaha... nanti siap la... time lwn barca liga juara2 lepas pn blh menang... lu tggu beb

Izzwan Salleh said...

awl lg chek oi..
ang tngu aku men mu nnt..
sme club aku balun...