CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 8, 2008

AKU BERKAYAK KAT TASIK KENYIR LA

matahari tegak kat atas kepala aku,tapi aku dah nak kena buat aktiviti kayak.....lepas je aku ngan group aku buat introduction tentang kayak,kami pun bersiap sedia la untuk berkayak by group....mula2 memang best coz aku dengar ura2 mengatakan,yang kami akan berkayak mengelilingi pulau poh,namun best yang aku rasa jd sebaliknya la......sebabnya group aku di biar kan kat tasik tu tanpa ada fasi yang membimbing kami.....sedih2......mungkin fasi merajuk nagan kami kot,kata aku dalam hati........dah jadi macam ni kami pun pe lagi,patah balik then pulang ke camp site....sampai je kat camp site,aku tengak group yang kena mat abseiling,balik ngan nangis2,(tp pompuan la)......bila di tanya pasl apa,diorang pun cakap,di biarkan oleh fasi,tanpa membimbing diorang wat aktiviti abseiling....lagi dasyat kan,aktiviti kayak biar,tak pe lagi,nie aktiviti abseiling,silap skit jatuh,tak tau la aku.......hai,baru 3hari kat kem, macam benda dah yang aku alami......

0 ulasan: