CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 20, 2008

berpuasa di negara orang..

aduh..lthnya aku hari2..dengan klaz,training lg..penat2..tp takpe itu sume dugaan dari allah..aku sbgai hambaNya terima...tahla,aku pun taktau nk cerita apa..tme aku tls blog nie..aku dh de kt vietnam...sshnya nk cari internet kt cnie..nsb baik ada tp jauh..mls tul..puasa kt negara orang mmg payah..pe tah lagi waktu nk berbuka..dh la tak dapat makanan masakan mak,then kna makan kt hotel nie..makanan nya boleh la tahan..letihnya.....

6 ulasan:

tehah said...

wah best nyer....balik nie jgn lupe beli ole2 tuk dak klass...x beli x leh msk klas...hehehehe...slamat berbuke

Zu@N_o9 said...

yeke pose 2..cm x jer..
cek..hang jgn..hang xpose dok sne kn...

ah thah..ko sme besh..nngis pon besh...
hua..hua..hua...

~izHa ChiCkY NunU~ said...

terkenang time ak game bln pose kat taiwan......
byk tol cubaan die........

Izzwan Salleh said...

blikn ubt kurngkn nges untk teha cek..
ang jgn lpo taw...
teha dh srius ni..

tehah said...

bengong ar lu stephen...

nangis x best ar captain...

yazilahyazir said...

Salam to all,
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf zahir dan batin..
Semoga ceria bersama keluarga..

Ikhlas dari,
Yazilah & Family