CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 16, 2008

DUGAAN DI BULAN PUASA

salam....sekarang bulan ramadhan kan,so,umat Islam di seluruh dunia di wajibkan berpuasa,termasuklah aku....namun disamping aku berpuasa terlalu banyak sangat dugaan yang aku perlu tempuhi....namun aku redha kerana ini adalah dugaan dari Allah S.WT. untuk aku....sebagai contohnya,mestilah dugaan pasal tengok perempuan2 cantik kan,di bulan puasa kalau terpandang tak pe,tapi klu 2x pandang,tu dah kira dosa....time bulan puasa ni,aku try untuk tidak tergolong dalam golongan 2x pandang....Alhamdulilah,aku berjaya melakukannya,tapi kadang2 tu besa la kan.....hehe.....tu baru sikit,banyak lagi dugaan yang aku hadapi di bulan puasa ni....tapi nanti arr aku cter ok.......aku ada keja la......salam ramadhan dari aku.....

4 ulasan:

MA_blog said...

hang memang yang terbaik che'..
tak sanka nor..
syabas diucapkan..kuikuikui

Apize said...

berat gak dugaan tu...

Izzwan Salleh said...

ang ade dugaan ke xde ke sme jew..
XTAW APO PN ABG NIE!!!...

mne cte SOLO CAMP ang???!!!
kasik habaq kt sumo meh...

cicak kering said...

gila hang nie
x sgka hang leh tahan sume dugaan yg hang tempuhi tu...huhu..
slamat hari raya aidilfitri,maaf zahir dan batin..salam dari malaysia..haha..