CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 16, 2008

SYUKUR

Alhamdulilah,tugas yang di berikan oleh En. Hisyam telah pun aku selesaikan,iaitu "wall climbing"...pada mulanya aku ingat tugas yang aku kena buat ni akan gagal,tapi hasil berkat usaha serta pertolongan dari rakan2,akhirnya ia berjaya juga....so,pada pagi tadi,aku bertolak ke uitm agak awal kerana aku perlu sediakan barang2 semua,yela dah di lantik untuk buat tugas,so kena buat dengan ikhlas la...terkejut rakan2 aku semua coz diorang tahu sangat aku macam mana,kelas tak pernah selalu datang awal,then tiba2 datang awal,mau diorang tak terkejut,hehehe....peralatan2 untuk aktiviti tersebut dah di ambil,so pergerakan kami agak cepat la juga,then bas pun datang tepat pada masanya...selepas membuat cheklist peralatan,lalu di masukkan dalam bas,kami pun bergerak pergi ke,"extreme park 13".....sampai je kat tempat tu,aku serta rakan2 mengeluarkan semua peralatan lalu menyusun peralatan tersebut...selepas semua selesai,kami pun berehat untuk menunggu pensyarah baru yang akan mengajar kami serta ahli2 PERLU atas sebab En Hisyam tidak dapat menghadirkan diri kerana urusan mesyuarat.....agak lama juga kami tunggu....setibanya mereka,kami diperkenalkan oleh seorang pensyarah baru,iaitu,En Azizul....kami di beri penerangan secara ringkas tentang aktiviti wall climbing.....pas tu,kami di suruh melakukan regangan& membaca doa....setelah semua selesai,kami pun melakukan aktiviti wall climbing...ada yang sampai ke atas,ada yang tak sampai ke atas,ada yang cedera,ada yang seronok sampai nak buat lagi&macam2 lagi kerenah rakan2 aku....tiba je time aku kena buat,aku rasa tak yakin la plak coz tengok rakan2 yang tak sampai atas,aku dengan selamba nya pun buat la....terkejut gak aku coz aku dapat buat sampai ke atas,Alhamdulilah.....selepas semua rkan2 aku dah buat,kami pun bersiap2 untuk pulang....tapi sebelum pulang aku dengan rakan2 pi pekena fast food dulu,iaitu burger king&kfc.....12.30 bas pun sampai lalu kami pun pulang ke uitm......salam.....

3 ulasan:

MuScLEgAiN said...

lu memang terer buat keje cek... wa respek lu laa,,, bukan senang sampai nak tempah bas tue... main bola untuk rimau lagi ish2... terer la bro... aperpun thank sbb menguruskan ...

tehah said...

bgs la cam2...ok jer ko jd pengarah...pttnyer ko jd pengarah mase camping...hehehehh

hisyamchemat said...

Tahniah Akmal. Blog telah disemak keseluruhannya.