CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 12, 2008

LOW ROPE COURSE

salam semua....time klas outdoor hari khamis baru2 ni,aku dengan rakan2 kena lakukan 1aktiviti yang lasak jugak la bagi aku iaitu aktiviti "low rope course"....lepas je semua kelengkapan untuk buat aktiviti dah di ambil,kami pun kena buat aktiviti tu mengikut kumpulan yang di beri...low rope course terdapat pelbagai jenis,so,setiap kumpulan hanya perlu melakukan 1jenis low rope course saja....aku 1kumpulan dengan budi,fariha,&pak long....group aku kena buat jenis "leopard crawl"....agak susah juga la group aku nak buat mula2,tapi atas bantuan En.Hisyam akhirnya group aku dapat siapkan juga....lepas semua kumpulan dah siap,setiap kumpulan harus melalui rintangan tali tersebut,di mana syarat permainan,jika seorang ahli kumpulan jatuh,1kumpulan tersebut,harus mula balik dari awal....masa group aku kena buat,pak long terjatuh,sebbnya supporter tak jaga dengan baik...so kami kena start balik dari awal.....Alhamdulilah,budi,aku,&pak long berjaya menamatkan aktiviti tersebut...selepas semua kumpulan selesai melakukan aktiviti tersebut,kami pun mengemas barang2 yang telah di gunakan......

0 ulasan: